Cum să oboseşti.

Foarte simplu.
Se ia una bucată măsea, se ignoră total câţiva ani .. şi te trezeşti că ai gaură în ea de încape liniştit bobu de fasole. Nervul fiind în contact direct cu exteriorul, te asigur că vei avea parte de nişte senzaţii „deosebite”.

Şi acum să încercăm să dormim ! Părerea şi voinţa noastră .. nu a nervului. Google şi hai să căutăm pe net .. leacuri băbeşti pentru măsea.

Bagă un Algocalmin pastilă, ţine un Algocalmin fiolă, dă cu apă călduţă cu sare kklău dizolvată (asta amorţeşte puţin), Ketonal, Aulin dizolvabil şi pastilă, dă-i cu blonda nişte hoţii şi vardiştii prin păturică, nimic. Durerea rezistă !
Dă-i cu o ţigară în ureche (valabil când te trage curentul) .. citeşte despre bobu de tâmâie şi chinina (nu încercaţi nici măcar ăn spaţii adecvate, tot ce atinge pe post de dinte moare) .. documentează-te despre cum au făcut alţii să îşi găsească curajul să meargă la doctor etc … şi durerea rezistă !

Azi am încercat ceva nou ! 01.49 arată ceasul .. şi doar ce am venit de la farmacie. TADOR îi spune la medicament .. am luat o pastilă de împrumut acu vreo 2 zile şi pot să spun că am rămas impresionat de rezultate. Aşa că am investit timp benzină şi 14 lei şi am luat 10 pastiluţe. 5 minute au trecut .. efect zero. Momentan.

Cât de curajoşi suntem în viaţa de zi cu zi – conducem tone de fier cu zeci de kilometri la oră, ne certăm cu şefii că nu avem pauză de cafea riscându-ne serviciul, plecăm pe mare şi stăm în frig şi beznă pe vapoare străine, dar ne e frică de nenea dinţaru care vrea să ne facă un bine (şi să-şi ia banu). Că de … durerea de măsea e cea mai durere între dureri !

Am zis .. am făcut .. acum aştept …

 

 

Later Edit ….. 02.08 … m-a lăsat ! Aproape de tot ! Hai că poate în noaptea asta dorm !

Posted on 26 martie 2012, in Ganduri and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu