Cu ce ne omorâm zilnic.

Păi .. nu ştiu voi, dar eu îmi omor timpul căutând noi şi noi metode şi oportunităţi de a face ceva bani în plus.

 

Am un prieten, ca oricare om normal .. care are ambiţia de a trăi fără bani ! Şi îi reuşeşte ! E ceva mai complicat de explicat, ţine de o adevărată filozofie la câteva bidoane de bere !

Tot ce pot spune este că seara sunt zombi! Mă doare capul, nu am chef să zic o vorbă bună la copii, treburi din astea. Urât e să fii sărac şi să speri că odată şi odată vei fi şi tu măcar pentru câteva minute bogat ! Termen relativ, pentru mine bogăţia financiară înseamnă să îmi permit să îmi duc pe ai mei 2 mici terorişti (6 ani juma’ şi 4 ani juma’ ) să o vadă pe Hannah Montanah. Că asta îşi doresc ei ! Şi eu nu pot !

Mda.

Posted on 27 martie 2012, in Ganduri and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un comentariu